ΙΕΖΕΚΙΗΛ - 42o Κεφάλαιο 1 ΚΑΙ ΜΕ ΕΞΗΓΑΓΕΝ ΕΙΣ ΤΗΝ ΑΥΛΗΝ ΤΗΝ ΕΞΩΤΕΡΑΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΟΔΟΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣ ΒΟΡΡΑΝ ΚΑΙ ΜΕ ΕΦΕΡΕΝ ΕΙΣ ΤΟΝ ΘΑΛΑΜΟΝ ΤΟΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ ΚΕΧΩΡΙΣΜΕΝΟΥ ΜΕΡΟΥΣ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΚΑΤΑ ΠΡΟΣΩΠΟΝ ΤΗΣ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ ΠΡΟΣ ΒΟΡΡΑΝ 2 ΚΑΤΑ ΠΡΟΣΩΠΟΝ ΤΟΥ ΜΗΚΟΥΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟΝ ΗΤΟ ΕΚΑΤΟΝ ΠΗΧΩΝ ΗΤΟ Η ΒΟΡΕΙΟΣ ΘΥΡΑ ΤΟ ΔΕ ΠΛΑΤΟΣ ΠΕΝΤΗΚΟΝΤΑ ΠΗΧΩΝ 3 ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΤΩΝ ΕΙΚΟΣΙ ΠΗΧΩΝ ΑΙΤΙΝΕΣ ΗΣΑΝ ΔΙΑ ΤΗΝ ΕΣΩΤΕΡΑΝ ΑΥΛΗΝ ΚΑΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ ΛΙΘΟΣΤΡΩΤΟΥ ΤΟΥ ΔΙΑ ΤΗΝ ΕΞΩΤΕΡΑΝ ΑΥΛΗΝ ΗΤΟ ΣΤΟΑ ΑΝΤΙΚΡΥ ΣΤΟΑΣ ΤΡΙΠΛΗ 4 ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΠΡΟΣΩΠΟΝ ΤΩΝ ΘΑΛΑΜΩΝ ΗΤΟ ΠΕΡΙΠΑΤΟΣ ΔΕΚΑ ΠΗΧΩΝ ΤΟ ΠΛΑΤΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΣΩ ΟΔΟΣ ΜΙΑΣ ΠΗΧΗΣ ΚΑΙ ΑΙ ΘΥΡΑΙ ΑΥΤΩΝ ΗΣΑΝ ΠΡΟΣ ΒΟΡΡΑΝ 5 ΟΙ ΔΕ ΑΝΩΤΑΤΟΙ ΘΑΛΑΜΟΙ ΗΣΑΝ ΣΤΕΝΩΤΕΡΟΙ ΕΠΕΙΔΗ ΑΙ ΚΑΤΩ ΣΤΟΑΙ ΚΑΙ ΑΙ ΜΕΣΑΙΑΙ ΤΗΣ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ ΕΞΕΙΧΟΝ ΜΑΛΛΟΝ ΠΑΡΑ ΕΚΕΙΝΟΥΣ 6 ΔΙΟΤΙ ΟΥΤΟΙ ΗΣΑΝ ΕΙΣ ΤΡΙΑ ΠΑΤΩΜΑΤΑ ΔΕΝ ΕΙΧΟΝ ΟΜΩΣ ΣΤΥΛΟΥΣ ΩΣ ΤΟΥΣ ΣΤΥΛΟΥΣ ΤΩΝ ΑΥΛΩΝ ΔΙΑ ΤΟΥΤΟ Η ΟΙΚΟΔΟΜΗ ΕΣΤΕΝΟΥΤΟ ΜΑΛΛΟΝ ΠΑΡΑ ΤΟ ΚΑΤΩΤΑΤΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΣΑΙΟΝ ΑΠΟ ΤΗΣ ΓΗΣ 7 ΚΑΙ Ο ΤΟΙΧΟΣ Ο ΕΞΩΘΕΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΤΩΝ ΘΑΛΑΜΩΝ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΞΩΤΕΡΑΝ ΑΥΛΗΝ ΚΑΤΑ ΠΡΟΣΩΠΟΝ ΤΩΝ ΘΑΛΑΜΩΝ ΕΙΧΕ ΜΗΚΟΣ ΠΕΝΤΗΚΟΝΤΑ ΠΗΧΩΝ 8 ΔΙΟΤΙ ΤΟ ΜΗΚΟΣ ΤΩΝ ΘΑΛΑΜΩΝ ΤΩΝ ΕΝ ΤΗ ΕΞΩΤΕΡΑ ΑΥΛΗ ΗΤΟ ΠΕΝΤΗΚΟΝΤΑ ΠΗΧΩΝ ΚΑΙ ΙΔΟΥ ΚΑΤΑ ΠΡΟΣΩΠΟΝ ΤΟΥ ΝΑΟΥ ΗΣΑΝ ΕΚΑΤΟΝ ΠΗΧΑΙ 9 ΚΑΤΩΘΕΝ ΔΕ ΤΩΝ ΘΑΛΑΜΩΝ ΤΟΥΤΩΝ ΗΤΟ Η ΕΙΣΟΔΟΣ ΚΑΤΑ ΑΝΑΤΟΛΑΣ ΚΑΘΩΣ ΥΠΑΓΕΙ ΤΙΣ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΣ ΑΥΛΗΣ ΤΗΣ ΕΞΩΤΕΡΑΣ 10 ΟΙ ΘΑΛΑΜΟΙ ΗΣΑΝ ΕΙΣ ΤΟ ΠΑΧΟΣ ΤΟΥ ΤΟΙΧΟΥ ΤΗΣ ΑΥΛΗΣ ΠΡΟΣ ΑΝΑΤΟΛΑΣ ΚΑΤΑ ΠΡΟΣΩΠΟΝ ΤΟΥ ΚΕΧΩΡΙΣΜΕΝΟΥ ΜΕΡΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΠΡΟΣΩΠΟΝ ΤΗΣ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ 11 ΚΑΙ Η ΟΔΟΣ Η ΚΑΤΑ ΠΡΟΣΩΠΟΝ ΑΥΤΩΝ ΗΤΟ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΘΕΑΝ ΤΩΝ ΘΑΛΑΜΩΝ ΤΩΝ ΠΡΟΣ ΒΟΡΡΑΝ ΕΙΧΟΝ ΙΣΟΝ ΜΗΚΟΣ ΜΕ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΙΣΟΝ ΠΛΑΤΟΣ ΜΕ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΣΑΙ ΑΙ ΕΞΟΔΟΙ ΑΥΤΩΝ ΗΣΑΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΑΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΕΚΕΙΝΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΑΣ ΘΥΡΑΣ ΕΚΕΙΝΩΝ 12 ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΑΣ ΘΥΡΑΣ ΤΩΝ ΘΑΛΑΜΩΝ ΤΩΝ ΠΡΟΣ ΝΟΤΟΝ ΗΤΟ ΘΥΡΑ ΕΙΣ ΤΗΝ ΑΡΧΗΝ ΤΗΣ ΟΔΟΥ ΤΗΣ ΟΔΟΥ ΚΑΤ ΕΥΘΕΙΑΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ ΤΟΙΧΟΥ ΠΡΟΣ ΑΝΑΤΟΛΑΣ ΚΑΘΩΣ ΕΜΒΑΙΝΕΙ ΤΙΣ ΠΡΟΣ ΑΥΤΑ 13 ΚΑΙ ΕΙΠΕ ΠΡΟΣ ΕΜΕ ΟΙ ΒΟΡΕΙΟΙ ΘΑΛΑΜΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΝΟΤΙΟΙ ΘΑΛΑΜΟΙ ΟΙ ΚΑΤΑ ΠΡΟΣΩΠΟΝ ΤΟΥ ΚΕΧΩΡΙΣΜΕΝΟΥ ΜΕΡΟΥΣ ΟΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΘΑΛΑΜΟΙ ΑΓΙΟΙ ΟΠΟΥ ΟΙ ΙΕΡΕΙΣ ΟΙ ΠΛΗΣΙΑΖΟΝΤΕΣ ΕΙΣ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟΝ ΘΕΛΟΥΣΙ ΤΡΩΓΕΙ ΤΑ ΑΓΙΩΤΑΤΑ ΕΚΕΙ ΘΕΛΟΥΣΙ ΘΕΤΕΙ ΤΑ ΑΓΙΩΤΑΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑΝ ΤΗΝ ΕΞ ΑΛΦΙΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙ ΑΜΑΡΤΙΑΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙ ΑΝΟΜΙΑΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΝ ΔΙΟΤΙ Ο ΤΟΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΓΙΟΣ 14 ΟΤΑΝ ΟΙ ΙΕΡΕΙΣ ΕΙΣΕΡΧΩΝΤΑΙ ΕΚΕΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΣΙΝ ΕΞΕΡΧΕΣΘΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΤΟΠΟΥ ΕΙΣ ΤΗΝ ΑΥΛΗΝ ΤΗΝ ΕΞΩΤΕΡΑΝ ΑΛΛ ΕΚΕΙ ΘΕΛΟΥΣΙΝ ΑΠΟΘΕΤΕΙ ΤΑ ΕΝΔΥΜΑΤΑ ΑΥΤΩΝ ΜΕ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣΙ ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΓΙΑ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΣΙΝ ΕΝΔΥΕΣΘΑΙ ΑΛΛΑ ΕΝΔΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΕΛΟΥΣΙ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ ΕΙΣ Ο ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΛΑΟΥ 15 ΑΦΟΥ ΔΕ ΕΤΕΛΕΙΩΣΕ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΤΟΥ ΕΣΩΘΕΝ ΟΙΚΟΥ ΜΕ ΕΞΗΓΑΓΕ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΥΛΗΝ ΤΗΝ ΒΛΕΠΟΥΣΑΝ ΚΑΤΑ ΑΝΑΤΟΛΑΣ ΚΑΙ ΕΜΕΤΡΗΣΕΝ ΑΥΤΟΝ ΚΥΚΛΩ ΚΥΚΛΩ 16 ΕΜΕΤΡΗΣΕ ΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΝ ΠΛΕΥΡΑΝ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΑΜΙΝΟΝ ΜΕΤΡΟΝ ΠΕΝΤΑΚΟΣΙΟΥΣ ΚΑΛΑΜΟΥΣ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΑΜΙΝΟΝ ΜΕΤΡΟΝ ΚΥΚΛΩ 17 ΕΜΕΤΡΗΣΕ ΤΗΝ ΒΟΡΕΙΟΝ ΠΛΕΥΡΑΝ ΠΕΝΤΑΚΟΣΙΟΥΣ ΚΑΛΑΜΟΥΣ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΑΜΙΝΟΝ ΜΕΤΡΟΝ ΚΥΚΛΩ 18 ΕΜΕΤΡΗΣΕ ΤΗΝ ΝΟΤΙΟΝ ΠΛΕΥΡΑΝ ΠΕΝΤΑΚΟΣΙΟΥΣ ΚΑΛΑΜΟΥΣ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΑΜΙΝΟΝ ΜΕΤΡΟΝ 19 ΕΣΤΡΑΦΗ ΕΠΕΙΤΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΔΥΤΙΚΗΝ ΠΛΕΥΡΑΝ ΚΑΙ ΕΜΕΤΡΗΣΕ ΠΕΝΤΑΚΟΣΙΟΥΣ ΚΑΛΑΜΟΥΣ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΑΜΙΝΟΝ ΜΕΤΡΟΝ 20 ΕΜΕΤΡΗΣΕΝ ΑΥΤΟΝ ΚΑΤΑ ΤΑΣ ΤΕΣΣΑΡΑΣ ΠΛΕΥΡΑΣ ΕΙΧΕ ΤΟΙΧΟΝ ΚΥΚΛΩ ΚΥΚΛΩ ΠΕΝΤΑΚΟΣΙΩΝ ΚΑΛΑΜΩΝ ΤΟ ΜΗΚΟΣ ΚΑΙ ΠΕΝΤΑΚΟΣΙΩΝ ΤΟ ΠΛΑΤΟΣ ΔΙΑ ΝΑ ΚΑΜΝΗ ΧΩΡΙΣΜΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΒΕΒΗΛΟΥ ΤΟΠΟΥ