ΙΕΖΕΚΙΗΛ - 3o Κεφάλαιο 1 ΚΑΙ ΕΙΠΕ ΠΡΟΣ ΕΜΕ ΥΙΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΦΑΓΕ ΤΟΥΤΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟΝ ΕΥΡΙΣΚΕΙΣ ΦΑΓΕ ΤΟΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΜΟΝ ΚΑΙ ΥΠΑΓΕ ΝΑ ΛΑΛΗΣΗΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΟΙΚΟΝ ΙΣΡΑΗΛ 2 ΚΑΙ ΗΝΟΙΞΑ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΕΨΩΜΙΣΕ ΤΟΝ ΤΟΜΟΝ ΕΚΕΙΝΟΝ 3 ΚΑΙ ΕΙΠΕ ΠΡΟΣ ΕΜΕ ΥΙΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΑΣ ΦΑΓΗ Η ΚΟΙΛΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΑΣ ΕΜΠΛΗΣΘΩΣΙ ΤΑ ΕΝΤΟΣΘΙΑ ΣΟΥ ΑΠΟ ΤΟΥ ΤΟΜΟΥ ΤΟΥΤΟΥ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝ ΕΓΩ ΔΙΔΩ ΕΙΣ ΣΕ ΚΑΙ ΕΦΑΓΟΝ ΚΑΙ ΕΓΕΙΝΕΝ ΕΝ ΤΩ ΣΤΟΜΑΤΙ ΜΟΥ ΩΣ ΜΕΛΙ ΥΠΟ ΤΗΣ ΓΛΥΚΥΤΗΤΟΣ 4 ΚΑΙ ΕΙΠΕ ΠΡΟΣ ΕΜΕ ΥΙΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΥΠΑΓΕ ΕΙΣΕΛΘΕ ΕΙΣ ΤΟΝ ΟΙΚΟΝ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ ΚΑΙ ΛΑΛΗΣΟΝ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΜΟΥ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟΥΣ 5 ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΕΞΑΠΟΣΤΕΛΛΕΣΑΙ ΠΡΟΣ ΛΑΟΝ ΒΑΘΥΧΕΙΛΟΝ ΚΑΙ ΒΑΡΥΓΛΩΣΣΟΝ ΑΛΛΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΟΙΚΟΝ ΙΣΡΑΗΛ 6 ΟΥΧΙ ΠΡΟΣ ΛΑΟΥΣ ΠΟΛΛΟΥΣ ΒΑΘΥΧΕΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΒΑΡΥΓΛΩΣΣΟΥΣ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΔΕΝ ΕΝΝΟΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΟΙΟΥΤΟΥΣ ΕΑΝ ΣΕ ΕΞΑΠΕΣΤΕΛΛΟΝ ΟΥΤΟΙ ΗΘΕΛΟΝ ΣΟΥ ΕΙΣΑΚΟΥΣΕΙ 7 Ο ΟΙΚΟΣ ΟΜΩΣ ΙΣΡΑΗΛ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΑΚΟΥΣΗ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΣΙ ΝΑ ΕΙΣΑΚΟΥΩΣΙΝ ΕΜΟΥ ΕΠΕΙΔΗ ΠΑΣ Ο ΟΙΚΟΣ ΙΣΡΑΗΛ ΕΙΝΑΙ ΣΚΛΗΡΟΜΕΤΩΠΟΣ ΚΑΙ ΣΚΛΗΡΟΚΑΡΔΙΟΣ 8 ΙΔΟΥ ΕΚΑΜΟΝ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟΝ ΣΟΥ ΔΥΝΑΤΟΝ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΑΥΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΤΩΠΟΝ ΣΟΥ ΔΥΝΑΤΟΝ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΜΕΤΩΠΩΝ ΑΥΤΩΝ 9 ΩΣ ΑΔΑΜΑΝΤΑ ΣΚΛΗΡΟΤΕΡΟΝ ΧΑΛΙΚΟΣ ΕΚΑΜΟΝ ΤΟ ΜΕΤΩΠΟΝ ΣΟΥ ΜΗ ΦΟΒΗΘΗΣ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΗ ΤΡΟΜΑΞΗΣ ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΑΥΤΩΝ ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙΚΟΣ ΑΠΟΣΤΑΤΗΣ 10 ΚΑΙ ΕΙΠΕ ΠΡΟΣ ΕΜΕ ΥΙΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΠΑΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΜΟΥ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΘΕΛΩ ΛΑΛΗΣΕΙ ΠΡΟΣ ΣΕ ΛΑΒΕ ΕΝ ΤΗ ΚΑΡΔΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΑΚΟΥΣΟΝ ΜΕ ΤΑ ΩΤΑ ΣΟΥ 11 ΚΑΙ ΥΠΑΓΕ ΕΙΣΕΛΘΕ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΑΙΧΜΑΛΩΤΙΣΘΕΝΤΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΥΙΟΥΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΣΟΥ ΚΑΙ ΛΑΛΗΣΟΝ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΙΠΕ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟΥΣ ΟΥΤΩ ΛΕΓΕΙ ΚΥΡΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ ΕΑΝ ΤΕ ΑΚΟΥΣΩΣΙΝ ΕΑΝ ΤΕ ΑΠΕΙΘΗΣΩΣΙ 12 ΚΑΙ ΜΕ ΕΣΗΚΩΣΕ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΚΑΙ ΗΚΟΥΣΑ ΟΠΙΣΘΕΝ ΜΟΥ ΦΩΝΗΝ ΜΕΓΑΛΗΣ ΣΥΓΚΙΝΗΣΕΩΣ ΛΕΓΟΝΤΩΝ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ Η ΔΟΞΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΕΚ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΑΥΤΟΥ 13 ΚΑΙ ΗΚΟΥΣΑ ΤΟΝ ΗΧΟΝ ΤΩΝ ΠΤΕΡΥΓΩΝ ΤΩΝ ΖΩΩΝ ΑΙΤΙΝΕΣ ΣΥΝΕΙΧΟΝΤΟ Η ΜΙΑ ΜΕΤΑ ΤΗΣ ΑΛΛΗΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΗΧΟΝ ΤΩΝ ΤΡΟΧΩΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥΤΩΝ ΚΑΙ ΦΩΝΗΝ ΜΕΓΑΛΗΣ ΣΥΓΚΙΝΗΣΕΩΣ 14 ΚΑΙ ΜΕ ΥΨΩΣΕ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΕΛΑΒΕ ΚΑΙ ΥΠΗΓΑ ΕΝ ΠΙΚΡΙΑ ΚΑΙ ΕΝ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΕΙ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΜΟΥ ΠΛΗΝ Η ΧΕΙΡ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΗΤΟ ΚΡΑΤΑΙΑ ΕΠ ΕΜΕ 15 ΚΑΙ ΗΛΘΟΝ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΜΕΤΟΙΚΙΣΘΕΝΤΑΣ ΕΙΣ ΤΕΛΑΒΙΒ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΝΤΑΣ ΠΑΡΑ ΤΟΝ ΠΟΤΑΜΟΝ ΧΕΒΑΡ ΚΑΙ ΕΚΑΘΗΣΑ ΟΠΟΥ ΕΚΕΙΝΟΙ ΕΚΑΘΗΝΤΟ ΚΑΙ ΠΑΡΕΜΕΙΝΑ ΕΚΕΙ ΜΕΤΑΞΥ ΑΥΤΩΝ ΕΠΤΑ ΗΜΕΡΑΣ ΕΚΣΤΑΤΙΚΟΣ 16 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΑΣ ΕΠΤΑ ΗΜΕΡΑΣ ΕΓΕΙΝΕ ΛΟΓΟΣ ΚΥΡΙΟΥ ΠΡΟΣ ΕΜΕ ΛΕΓΩΝ 17 ΥΙΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΣΕ ΚΑΤΕΣΤΗΣΑ ΦΥΛΑΚΑ ΕΠΙ ΤΟΝ ΟΙΚΟΝ ΙΣΡΑΗΛ ΑΚΟΥΣΟΝ ΛΟΙΠΟΝ ΛΟΓΟΝ ΕΚ ΤΟΥ ΣΤΟΜΑΤΟΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΟΥΘΕΤΗΣΟΝ ΑΥΤΟΥΣ ΠΑΡ ΕΜΟΥ 18 ΟΤΑΝ ΛΕΓΩ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΝΟΜΟΝ ΕΞΑΠΑΝΤΟΣ ΘΕΛΕΙΣ ΘΑΝΑΤΩΘΗ ΚΑΙ ΣΥ ΔΕΝ ΝΟΥΘΕΤΗΣΗΣ ΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΛΑΛΗΣΗΣ ΔΙΑ ΝΑ ΑΠΟΤΡΕΨΗΣ ΤΟΝ ΑΝΟΜΟΝ ΑΠΟ ΤΗΣ ΟΔΟΥ ΑΥΤΟΥ ΤΗΣ ΑΝΟΜΟΥ ΩΣΤΕ ΝΑ ΣΩΣΗΣ ΤΗΝ ΖΩΗΝ ΑΥΤΟΥ ΕΚΕΙΝΟΣ ΜΕΝ Ο ΑΝΟΜΟΣ ΘΕΛΕΙ ΑΠΟΘΑΝΕΙ ΕΝ ΤΗ ΑΝΟΜΙΑ ΑΥΤΟΥ ΠΛΗΝ ΕΚ ΤΗΣ ΧΕΙΡΟΣ ΣΟΥ ΘΕΛΩ ΖΗΤΗΣΕΙ ΤΟ ΑΙΜΑ ΑΥΤΟΥ 19 ΑΛΛ ΕΑΝ ΣΥ ΜΕΝ ΝΟΥΘΕΤΗΣΗΣ ΤΟΝ ΑΝΟΜΟΝ ΑΥΤΟΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΠΙΣΤΡΕΦΗ ΑΠΟ ΤΗΣ ΑΝΟΜΙΑΣ ΑΥΤΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΣ ΟΔΟΥ ΑΥΤΟΥ ΤΗΣ ΑΝΟΜΟΥ ΕΚΕΙΝΟΣ ΜΕΝ ΘΕΛΕΙ ΑΠΟΘΑΝΕΙ ΕΝ ΤΗ ΑΝΟΜΙΑ ΑΥΤΟΥ ΣΥ ΔΕ ΗΛΕΥΘΕΡΩΣΑΣ ΤΗΝ ΨΥΧΗΝ ΣΟΥ 20 ΠΑΛΙΝ ΕΑΝ Ο ΔΙΚΑΙΟΣ ΕΚΤΡΑΠΗ ΑΠΟ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΑΥΤΟΥ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ ΑΝΟΜΙΑΝ ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΕΣΩ ΠΡΟΣΚΟΜΜΑ ΕΜΠΡΟΣΘΕΝ ΑΥΤΟΥ ΕΚΕΙΝΟΣ ΘΕΛΕΙ ΑΠΟΘΑΝΕΙ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΔΩΚΑΣ ΕΙΣ ΑΥΤΟΝ ΝΟΥΘΕΣΙΑΝ ΘΕΛΕΙ ΑΠΟΘΑΝΕΙ ΕΝ ΤΗ ΑΜΑΡΤΙΑ ΑΥΤΟΥ ΚΑΙ Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΑΥΤΟΥ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑΝ ΕΚΑΜΕ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΜΝΗΜΟΝΕΥΘΗ ΠΛΗΝ ΕΚ ΤΗΣ ΧΕΙΡΟΣ ΣΟΥ ΘΕΛΩ ΖΗΤΗΣΕΙ ΤΟ ΑΙΜΑ ΑΥΤΟΥ 21 ΕΑΝ ΟΜΩΣ ΣΥ ΝΟΥΘΕΤΗΣΗΣ ΤΟΝ ΔΙΚΑΙΟΝ ΔΙΑ ΝΑ ΜΗ ΑΜΑΡΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΑΜΑΡΤΗΣΗ Ο ΔΙΚΑΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΒΕΒΑΙΩΣ ΖΗΣΕΙ ΔΙΟΤΙ ΕΝΟΥΘΕΤΗΘΗ ΚΑΙ ΣΥ ΗΛΕΥΘΕΡΩΣΑΣ ΤΗΝ ΨΥΧΗΝ ΣΟΥ 22 ΚΑΙ ΕΣΤΑΘΗ ΕΚΕΙ Η ΧΕΙΡ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΕΠ ΕΜΕ ΚΑΙ ΕΙΠΕ ΠΡΟΣ ΕΜΕ ΣΗΚΩΘΗΤΙ ΕΞΕΛΘΕ ΕΙΣ ΤΗΝ ΠΕΔΙΑΔΑ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΘΕΛΩ ΛΑΛΗΣΕΙ ΠΡΟΣ ΣΕ 23 ΚΑΙ ΕΣΗΚΩΘΗΝ ΚΑΙ ΕΞΗΛΘΟΝ ΕΙΣ ΤΗΝ ΠΕΔΙΑΔΑ ΚΑΙ ΙΔΟΥ Η ΔΟΞΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΙΣΤΑΤΟ ΕΚΕΙ ΩΣ Η ΔΟΞΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑΝ ΕΙΔΟΝ ΠΑΡΑ ΤΟΝ ΠΟΤΑΜΟΝ ΧΕΒΑΡ ΚΑΙ ΕΠΕΣΟΝ ΕΠΙ ΠΡΟΣΩΠΟΝ ΜΟΥ 24 ΚΑΙ ΕΙΣΗΛΘΕ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΕΙΣ ΕΜΕ ΚΑΙ ΜΕ ΕΣΤΗΣΕΝ ΕΠΙ ΤΟΥΣ ΠΟΔΑΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΛΑΛΗΣΕ ΠΡΟΣ ΕΜΕ ΚΑΙ ΜΟΙ ΕΙΠΕΝ ΥΠΑΓΕ ΚΛΕΙΣΘΗΤΙ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΟΙΚΙΑΣ ΣΟΥ 25 ΔΙΟΤΙ ΟΣΟΝ ΠΕΡΙ ΣΟΥ ΥΙΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΙΔΟΥ ΘΕΛΟΥΣΙ ΒΑΛΕΙ ΕΠΙ ΣΕ ΔΕΣΜΑ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΣΙ ΣΕ ΔΕΣΕΙ ΜΕ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙΣ ΕΞΕΛΘΕΙ ΕΙΣ ΤΟ ΜΕΣΟΝ ΑΥΤΩΝ 26 ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑΝ ΣΟΥ ΘΕΛΩ ΚΟΛΛΗΣΕΙ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΛΑΡΥΓΓΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙΣ ΓΕΙΝΕΙ ΑΛΑΛΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙΣ ΕΙΣΘΑΙ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟΥΣ ΑΝΗΡ ΕΛΕΓΧΩΝ ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙΚΟΣ ΑΠΟΣΤΑΤΗΣ 27 ΠΛΗΝ ΟΤΑΝ ΛΑΛΗΣΩ ΠΡΟΣ ΣΕ ΘΕΛΩ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙΣ ΕΙΠΕΙ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟΥΣ ΟΥΤΩ ΛΕΓΕΙ ΚΥΡΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ Ο ΑΚΟΥΩΝ ΑΣ ΑΚΟΥΗ ΚΑΙ Ο ΑΠΕΙΘΩΝ ΑΣ ΑΠΕΙΘΗ ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙΚΟΣ ΑΠΟΣΤΑΤΗΣ