ΙΩΑΝΝΟΥ Α' ΕΠΙΣΤΟΛΗ Κεφάλαιο 5ο 1 ΠΑΣ ΟΣΤΙΣ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΟΤΙ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΚ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΕΓΕΝΝΗΘΗ ΚΑΙ ΠΑΣ ΟΣΤΙΣ ΑΓΑΠΑ ΤΟΝ ΓΕΝΝΗΣΑΝΤΑ ΑΓΑΠΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΓΕΝΝΗΘΕΝΤΑ ΕΞ ΑΥΤΟΥ 2 ΕΚ ΤΟΥΤΟΥ ΓΝΩΡΙΖΟΜΕΝ ΟΤΙ ΑΓΑΠΩΜΕΝ ΤΑ ΤΕΚΝΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΟΤΑΝ ΤΟΝ ΘΕΟΝ ΑΓΑΠΩΜΕΝ ΚΑΙ ΤΑΣ ΕΝΤΟΛΑΣ ΑΥΤΟΥ ΦΥΛΑΤΤΩΜΕΝ 3 ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΤΟ ΝΑ ΦΥΛΑΤΤΩΜΕΝ ΤΑΣ ΕΝΤΟΛΑΣ ΑΥΤΟΥ ΚΑΙ ΑΙ ΕΝΤΟΛΑΙ ΑΥΤΟΥ ΒΑΡΕΙΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ 4 ΔΙΟΤΙ ΠΑΝ ΟΤΙ ΕΓΕΝΝΗΘΗ ΕΚ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΝΙΚΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟΝ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΝΙΚΗ Η ΝΙΚΗΣΑΣΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟΝ Η ΠΙΣΤΙΣ ΗΜΩΝ 5 ΤΙΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΝΙΚΩΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟΝ ΕΙΜΗ Ο ΠΙΣΤΕΥΩΝ ΟΤΙ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΥΙΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ 6 ΟΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΛΘΩΝ ΔΙ ΥΔΑΤΟΣ ΚΑΙ ΑΙΜΑΤΟΣ ΙΗΣΟΥΣ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΟΥΧΙ ΔΙΑ ΤΟΥ ΥΔΑΤΟΣ ΜΟΝΟΝ ΑΛΛΑ ΔΙΑ ΤΟΥ ΥΔΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟΝ ΜΑΡΤΥΡΕΙ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ 7 ΔΙΟΤΙ ΤΡΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΑΡΤΥΡΟΥΝΤΕΣ ΕΝ ΤΩ ΟΥΡΑΝΩ Ο ΠΑΤΗΡ Ο ΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΓΙΟΝ ΠΝΕΥΜΑ ΚΑΙ ΟΥΤΟΙ ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝ 8 ΚΑΙ ΤΡΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΑΡΤΥΡΟΥΝΤΕΣ ΕΝ ΤΗ ΓΗ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΥΔΩΡ ΚΑΙ ΤΟ ΑΙΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΟΥΤΟΙ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΕΙΣ ΤΟ ΕΝ 9 ΕΑΝ ΔΕΧΩΜΕΘΑ ΤΗΝ ΜΑΡΤΥΡΙΑΝ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ Η ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗΤΕΡΑ ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑΝ ΕΜΑΡΤΥΡΗΣΕ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΥΙΟΥ ΑΥΤΟΥ 10 ΟΣΤΙΣ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΕΙΣ ΤΟΝ ΥΙΟΝ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΜΑΡΤΥΡΙΑΝ ΕΝ ΕΑΥΤΩ ΟΣΤΙΣ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΕΙΣ ΤΟΝ ΘΕΟΝ ΕΚΑΜΕΝ ΑΥΤΟΝ ΨΕΥΣΤΗΝ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΕΠΙΣΤΕΥΣΕΝ ΕΙΣ ΤΗΝ ΜΑΡΤΥΡΙΑΝ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑΝ ΕΜΑΡΤΥΡΗΣΕΝ Ο ΘΕΟΣ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΥΙΟΥ ΑΥΤΟΥ 11 ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΟΤΙ ΖΩΗΝ ΑΙΩΝΙΟΝ ΕΔΩΚΕΝ ΕΙΣ ΗΜΑΣ Ο ΘΕΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΗ Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΕΝ ΤΩ ΥΙΩ ΑΥΤΟΥ 12 ΟΣΤΙΣ ΕΧΕΙ ΤΟΝ ΥΙΟΝ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΖΩΗΝ ΟΣΤΙΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟΝ ΥΙΟΝ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΤΗΝ ΖΩΗΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ 13 ΤΑΥΤΑ ΕΓΡΑΨΑ ΠΡΟΣ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΕΥΟΝΤΑΣ ΕΙΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΥΙΟΥ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΔΙΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΗΤΕ ΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΖΩΗΝ ΑΙΩΝΙΟΝ ΚΑΙ ΔΙΑ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΗΤΕ ΕΙΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΥΙΟΥ ΤΟΥ ΘΕΟΥ 14 ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΡΡΗΣΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑΝ ΕΧΟΜΕΝ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟΝ ΟΤΙ ΕΑΝ ΖΗΤΩΜΕΝ ΤΙ ΚΑΤΑ ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΑΥΤΟΥ ΑΚΟΥΕΙ ΗΜΑΣ 15 ΚΑΙ ΕΑΝ ΕΞΕΥΡΩΜΕΝ ΟΤΙ ΑΚΟΥΕΙ ΗΜΑΣ Ο ΤΙ ΑΝ ΖΗΤΗΣΩΜΕΝ ΕΞΕΥΡΟΜΕΝ ΟΤΙ ΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝ ΤΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΖΗΤΗΣΑΜΕΝ ΠΑΡ ΑΥΤΟΥ 16 ΕΑΝ ΤΙΣ ΙΔΗ ΤΟΝ ΑΔΕΛΦΟΝ ΑΥΤΟΥ ΑΜΑΡΤΑΝΟΝΤΑ ΑΜΑΡΤΙΑΝ ΟΥΧΙ ΘΑΝΑΣΙΜΟΝ ΘΕΛΕΙ ΖΗΤΗΣΕΙ ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΘΕΛΕΙ ΔΩΣΕΙ ΕΙΣ ΑΥΤΟΝ ΖΩΗΝ ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΜΑΡΤΑΝΟΝΤΑΣ ΟΥΧΙ ΘΑΝΑΣΙΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΜΑΡΤΙΑ ΘΑΝΑΣΙΜΟΣ ΔΕΝ ΛΕΓΩ ΠΕΡΙ ΕΚΕΙΝΗΣ ΝΑ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΗ 17 ΠΑΣΑ ΑΔΙΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΜΑΡΤΙΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΜΑΡΤΙΑ ΟΥΧΙ ΘΑΝΑΣΙΜΟΣ 18 ΕΞΕΥΡΟΜΕΝ ΟΤΙ ΠΑΣ Ο ΓΕΝΝΗΘΕΙΣ ΕΚ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΔΕΝ ΑΜΑΡΤΑΝΕΙ ΑΛΛ ΟΣΤΙΣ ΕΓΕΝΝΗΘΗ ΕΚ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΦΥΛΑΤΤΕΙ ΑΥΤΟΝ ΚΑΙ Ο ΠΟΝΗΡΟΣ ΔΕΝ ΕΓΓΙΖΕΙ ΑΥΤΟΝ 19 ΕΞΕΥΡΟΜΕΝ ΟΤΙ ΕΚ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΕΙΜΕΘΑ ΚΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΟΛΟΣ ΕΝ ΤΩ ΠΟΝΗΡΩ ΚΕΙΤΑΙ 20 ΕΞΕΥΡΟΜΕΝ ΔΕ ΟΤΙ Ο ΥΙΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΗΛΘΕ ΚΑΙ ΕΔΩΚΕΝ ΕΙΣ ΗΜΑΣ ΝΟΗΣΙΝ ΔΙΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΩΜΕΝ ΤΟΝ ΑΛΗΘΙΝΟΝ ΚΑΙ ΕΙΜΕΘΑ ΕΝ ΤΩ ΑΛΗΘΙΝΩ ΕΝ ΤΩ ΥΙΩ ΑΥΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΩ ΟΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΘΕΟΣ ΚΑΙ Η ΖΩΗ Η ΑΙΩΝΙΟΣ 21 ΤΕΚΝΙΑ ΦΥΛΑΞΑΤΕ ΕΑΥΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΩΝ ΕΙΔΩΛΩΝ ΑΜΗΝ